top
logo

Корисні посилання

Державні установи

mon khouo ptou ptokh dsz

Освітні портали

ПедПРЕСА Інформаційно-комунікаційний портал системи освіти Харківської області  Файловий сервер ІКП СО

Портали

google24 mail.ru YouTube vkontakte24

Автопереклад

Ukrainian English French German Russian

Критерії кваліфікаційної атестації випускників з професії "7136.2 Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування"

Професія 7136.2 Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування

Кваліфікація 2 розряд

Бали

Знає

Бали

Уміє

1

Учень (слухач) має незначні базові загальні знання з призначення санітарно-технічних матеріалів та устаткування; сортаменту труб, фітингів, фасонних частин, арматури та засобів закріплення; слюсарних інструментів, способів вимірювання діаметрів труб, фітингів та арматури під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Знання потребують постійного корегування.

1

Учень (слухач) має незначні базові загальні навички і здатний виконувати найпростіші завдання з сортування труб, фітингів, фасонних частин, матеріалів; встановлювання прокладок; комплекту-вання згонів муфтами та контргайками, болтів – гайками; установлювання і знімання запобіжних пробок і заглушок на трубах; транспортування деталей трубопроводів, санітарно-технічних приладів та інших вантажів. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Без присвоєння кваліфікації.

2

Учень (слухач) має незначні базові знання з призначення санітарно-технічних матеріалів та устаткування; сортаменту труб, фітингів, фасонних частин, арматури та засобів закріплення; слюсарних інструментів, способів вимірювання діаметрів труб, фітингів та арматури під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Знання потребують постійного корегування.

2

Учень (слухач) має незначні базові навички і здатний виконувати найпростіші завдання з сортування труб, фітингів, фасонних частин, матеріалів; встановлювання прокладок; комплектування згонів муфтами та контргайками, болтів – гайками; установлювання і знімання запобіжних пробок і заглушок на трубах; транспортування деталей трубопроводів, санітарно-технічних приладів та інших вантажів. В окремих випадках потребує допомоги і контролю дотриманні правил безпеки праці. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Без присвоєння кваліфікації.

3

     Учень (слухач) має незначні загальні знання з призначення санітарно-технічних матеріалів та устаткування; сортаменту труб, фітингів, фасонних частин, арматури та засобів закріплення; слюсарних інструментів, способів вимірювання діаметрів труб, фітингів та арматури під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Знання потребують постійного корегування..

3

     Учень (слухач) має незначні загальні навички і здатний виконувати прості завдання з сортування труб, фітингів, фасонних частин, матеріалів; встановлювання прокладок; комплекту-вання згонів муфтами та контргайками, болтів – гайками; установлювання і знімання запобіжних пробок і заглушок на трубах; транспортування деталей трубопроводів, санітарно-технічних приладів та інших вантажів. В окремих випадках потребує допомоги і контролю дотриманні правил безпеки праці. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Без присвоєння кваліфікації.

4

     Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з призначення санітарно-технічних матеріалів та устаткування; сортаменту труб, фітингів, фасонних частин, арматури та засобів закріплення; слюсарних інструментів, способів вимірювання діаметрів труб, фітингів та арматури;технології встановлення прокладок, запобіжних пробок і заглушок на трубах під керівництвом у контрольованому середовищі. Знання потребують часткового корегування.

4

     Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок із сортування труб, фітингів, фасонних частин, матеріалів(лляного пасма, сурику, розчину тощо); встановлювання прокладок; комплектування згонів муфтами та контргайками, болтів – гайками; установлювання і знімання запобіжних пробок і заглушок на трубах; транспор-тування деталей трубопроводів, санітарно-технічних приладів та інших вантажів. Навички є в основному конкретними за характером. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання.

5

     Учень (слухач) має обмежений обсяг знань, пов’язаних з послідовністю виконування слюсарних робіт, способами вимірювання діаметрів труб, фітингів та арматури. Користується деякими видами нескладної технічної документації під керівництвом у контрольованому середовищі. Знання потребують часткового корегування. Має компетенції, які є в основному конкретними за характером.

5

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок із сортування труб, фітингів, фасонних частин, матеріалів(лляного пасма, сурику, розчину тощо); встановлювання прокладок; комплектування згонів муфтами та контргайками, болтів – гайками; установлювання і знімання запобіжних пробок і заглушок на трубах; виконання обробки деталей; виконування слюсарних робіт: способів вимірювання діаметрів труб, фітингів та арматури транспортування деталей трубопроводів, санітарно-технічних приладів та інших вантажів. Навички є в більшості випадків конкретними за характером.

Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання.

6

       Учень (слухач) має обмежений обсяг знань, пов’язаних з послідовністю виконування слюсарних робіт, способами вимірювання діаметрів труб, фітингів та арматури. Користується деякими видами нескладної технічної документації під керівництвом у контрольованому середовищі. Несе часткову відповідальність за своє навчання Знання потребують часткового корегування.

6

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок з сортування труб, фітингів, фасонних частин, матеріалів(лляного пасма, сурику, розчину тощо); встановлювання прокладок; комплекту-вання згонів муфтами та контргайками, болтів – гайками; установлювання і знімання запобіжних пробок і заглушок на трубах; виконання обробки деталей; виконування слюсарних робіт: способів вимірювання діаметрів труб, фітингів та арматури транспортування деталей трубопроводів, санітарно-технічних приладів та інших вантажів. Має більш широкі компетенції, які є в основному конкретними і загальними за характером.

Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання.

7

       Учень (слухач) має широкі базові знання з видів та призначення санітарно-технічних матеріалів та устаткування: сортамент труб, фітингів, фасонних частин, арматури та засобів закріплювання; призначен-ня слюсарних інструментів; способів вимірювання при виконанні навпрост-іших робіт під час монтажу та ремонту санітарно-технічних систем; має широкий обсяг знань, пов’язаних з послідовністю виконування слюсар-них робіт, способами вимірювання діаметрів труб, фітингів та арматури. Користується більшістю нескладної технічної документації. Дає визначення основних понять, аналізує, порівнює, робить висновки. . Відповідає за своє власне навчання.

7

Учень (слухач) має конкретні навички з сортування труб, фітингів, фасонних частин, матеріалів(лляного пасма, сурику, розчину тощо); встановлювання прокладок; комплектування згонів муфтами та контргайками, болтів – гайками; установлювання і знімання запобіжних пробок і заглушок на трубах; виконання обробки деталей; виконування слюсарних робіт: способів вимірювання діаметрів труб, фітингів та арматури транспортування деталей трубопроводів, санітарно-технічних приладів та інших вантажів. Дотримується правил безпеки праці. Має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи.

Здатний виконувати завдання під керівництвом.

8

     Учень (слухач) має широкі базові знання з видів та призначення санітарно-технічних матеріалів та устаткування: сортамент труб, фітингів, фасонних частин, арматури та засобів закріплювання; призначення слюсарних інструментів; способів вимірювання при виконанні найпростіших робіт під час монтажу та ремонту санітарно-технічних систем. Дає визначення основних понять, аналізує, порівнює, робить висновки. Користується більшістю нескладної технічної документації. Відповідає за своє власне навчання.

8

Учень (слухач) самостійно і правильно виконує основні прийоми і технологічні операції. Організовує робоче місце, виконує

найпростіші роботи під час монтажу та ремонту систем центрального опалення, водопостачання, каналізації та водостоків. Аналізує, порівнює інформацію, встановлює її зв’язок з обраною професією та робить висновки, користується технічною і конструкторсько-технологічною документацією, що надається. Дотримується норм витрат матеріалів та правил безпеки праці. Має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи. Має широкі загальні практичні знання.

Здатний виконувати завдання під керівництвом.

9

     Учень (слухач) має широкі базові знання з видів та призначення санітарно-технічних матеріалів та устаткування: сортамент труб, фітингів, фасонних частин, арматури та засобів закріплювання; призначення слюсарних інструментів; способів вимірювання при виконанні найпростіших робіт під час монтажу та ремонту санітарно-технічних систем. Дає визначення основних понять, аналізує, порівнює, робить висновки. Користується більшістю нескладної технічної документації. Відповідає за своє власне навчання.

9

Учень (слухач) самостійно і правильно виконує основні прийоми і технологічні операції. має конкретний обсяг навичок з сортування труб, фітингів, фасонних частин, матеріалів(лляного пасма, сурику, розчину тощо); встановлювання прокладок; комплектування згонів муфтами та контргайками, болтів – гайками; установлювання і знімання запобіжних пробок і заглушок на трубах; транспортування деталей трубопроводів санітарно-технічних систем. Дотримується норм витрат матеріалів, енергоресурсів та безпеки праці. Має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи.

Здатний виконувати завдання під керівництвом.

10

     Учень (слухач) має значні конкретні теоретичні знання з видів та призначення санітарно-технічних матеріалів та устаткування: сортамент труб, фітингів, фасонних частин, арматури та засобів закріплювання; призначення слюсарних інструментів; способів вимірювання при виконанні найпростіших робіт під час монтажу та ремонту санітарно-технічних систем. Здатний застосовувати спеціальні знання. Користується більшістю технічної документації. Відповідає за своє власне навчання.

10

Учень (слухач)володіє конкретними навичками, послідовно виконує найпростіші роботи під час монтажу та ремонту санітарно-технічних систем при виконанні слюсарних операцій. Знає правила використання матеріалів та устаткування. Обслуговує разом з монтажником санітарно-технічних систем та устаткування більш високого розряду.

Виявляє елементи професійної культури та прагнення і здатності до продуктивної і творчої співпраці в колективі. Визначається здатністю застосовувати спеціальні навички компетенції і вирішувати проблеми незалежно. Здатен до самокерування при навчанні. Має практичний досвід у роботі у простих ситуаціях.

11

     Учень (слухач) має широкі конкретні теоретичні знання з видів та призначення санітарно-технічних матеріалів та устаткування: сортамент труб, фітингів, фасонних частин, арматури та засобів закріплювання; призначення слюсарних інструментів; способів вимірювання при виконанні найпростіших робіт під час монтажу та ремонту санітарно-технічних систем. Здатний застосовувати спеціальні знання і вирішувати конкретні проблеми незалежно в тій чи іншій мірі. Користується більшістю технічної документації. Відповідає за своє власне навчання. Здатен до самокерування.

11

Учень (слухач) володіє професійними навичками в повному обсязі та самостійно, правильно, впевнено виконує всі прийоми і технологічні операції. Виконує найпростіші роботи під час монтажу та ремонту систем центрального опалення, водопостачання, каналізації та водостоків при виконанні слюсарних операцій. Зразково дотримується нормаативів витрат матеріалів та інших ресурсів.

Забезпечує високий рівень організації праці та дотримання правил безпеки праці. Визначається здатністю застосовувати спеціальні навички компетенції і вирішувати проблеми незалежно. Здатен до самокерування при навчанні. Має практичний досвід у роботі як у простих, так і деяких виняткових ситуаціях.

12

     Учень (слухач) має широкі конкретні теоретичні знання з видів та призначення санітарно-технічних матеріалів та устаткування: сортамент труб, фітингів, фасонних частин, арматури та засобів закріплювання; призначення слюсарних інструментів; способів вимірювання при виконанні найпростіших робіт під час монтажу та ремонту санітарно-технічних систем. Здатний застосовувати спеціальні знання і вирішувати конкретні проблеми незалежно. Користується технічної документацією. Відповідає за своє власне навчання. Здатен до самокерування.

12

Учень (слухач) вміло використовує системні професійні знання в повному обсязі та бездоганно виконує всі прийоми і технологічні операції.

Виконує найпростіші роботи під час монтажу та ремонту систем центрального опалення, водопостачання, каналізації та водостоків при виконанні слюсарних операцій, складає технічну документацію в межах програми

Застосовує в своїй роботі передовий досвід новаторів виробництва.

Забезпечує високий рівень організації праці та дотримання правил безпеки праці. Визначається здатністю застосовувати спеціальні знання і навички компетенції, вирішувати проблеми незалежно. Здатен до аналізу та самокерування при навчанні. Має практичний досвід у роботі як у простих, так і у виняткових ситуаціях.

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Календар новин

<< < березня 2011 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

bottom

© Красноградський професійний ліцей