top
logo

Корисні посилання

Державні установи

mon khouo ptou ptokh dsz

Освітні портали

ПедПРЕСА Інформаційно-комунікаційний портал системи освіти Харківської області  Файловий сервер ІКП СО

Портали

google24 mail.ru YouTube vkontakte24

Автопереклад

Ukrainian English French German Russian

червня 2011

30 червня 2011

План засідань педрад на 2011-2012 навчальний рік

Розглянуто та схвалено на засіданні педагогічної ради ліцею від «30» червня 2011р. протокол №5

Переглянути/завантажити >>

Read more

Пам’ятка щодо перевірки стану виховної роботи в навчальному закладі

 

  1. Наявність нормативних документів щодо організації виховного процесу.
  2. Державна символіка.
  3. Питання, що обговорювалися на засіданнях педрад.
  4. Накази з питань виховної роботи.
  5. Наради при директорові, заступникові.
  6. Впровадження програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів»:
  • річний план;
  • плани класних керівників;
  • МО класних керівників.
  • Read more

Інформаційно – аналітичний звіт про роботу ліцею у 2010 – 2011 н. р.

 

№ п/п

Зміст роботи

2010 – 2011 н.р.

1

Підсумки державної атестації:

 

 

1.1.

кількість учнів – випускників (всього, чол.)(п.1.2+п.1.3)

184 чол.

 

1.2.

із них допущено до кваліфікаційної атестації (чол., %)

184 чол.

100 %

1.3.

не допущені до кваліфікаційної атестації з різних причин (чол. і %)

 

 

1.4.

отримали дипломи кваліфікаційного робітника (чол. %)

183 чол.

99 %

1.5.

отримали свідоцтво (чол., %)(п.1.4 +п.1.5+п.1.6=п.1.1.)

-

 

1.6.

отримали довідку (чол., %)

1

1%

1.7.

отримали диплом з відзнакою (чол., %)

39 чол.

21 %

1.8.

отримали: розряди, класи, категорії встановлені (чол., %) (врахувати учнів, які опанували професії, кваліфікаційні характеристики яких не передбачають розряд, клас, категорію тощо)

(п.1.8+п.1.9+п.1.10=п.1.1..% від п.1.1.)

168 чол.

91 %

1.9.

вищевстановлені (чол., %)

15 чол.

8 %

1.10.

нижчевстановлені (чол., %)

1 чол.

1%

1.11.

отримали кваліфікацію з двох професій (чол., %)

83 чол.

45%

1.12.

отримали атестати (чол., %)

89 чол.

48%

1.13.

отримали довідку (чол., %)

 

 

1.14.

срібну медаль (чол., %)

 

 

1.15.

золоту медаль (чол., %)

 

 

2

Зайнятість випускників

 

 

2.1.

Працевлаштовано всього (чол., %).,(п.2.3+п.2.4+п.2.5+п.2.6)

166 чол.

90%

2.2.

в т.ч. діти - сироти (чол., %)

5 чол.

3 %

2.3

Працевлаштовані на робочі місця за обраною професією( чол.%)

125 чол.

68%

2.4.

отримали самостійне працевлаштування (чол. і %)

2 чол.

1%

2.5.

продовжать навчання: всього (чол. %)

34 чол.

18 %

 

В т.ч. ВНЗ Ш – 1У рівнів акредитації (чол.)

32 чол.

17%

 

         ВНЗ   1 - П   рівнів акредитації (чол.)

2 чол.

1%

2.6.

призвані до Збройних Сил України (чол., %)

5 чол.

3%

2.7.

не працевлаштовані всього (чол., %)

 

18 чол.

10%

2.8.

в т.ч. звернулись за працевлаштуванням до служби зайнятості (чол., %)

 

10 чол.

7%

3

Пропущено навчальних годин протягом навчального року (на 1 учня),

 

 

3.1.

всього:

78 годин

 

3.2.

в т.ч. без поважних причин (годин на 1 учня)

1,8 годин

 

4

Вакансії на кінець навчального року

-

 

4.1.

викладачі з професійно – теоретичної підготовки (чол.)

-

 

4.2.

викладачі з загальноосвітньої підготовки (чол.)

-

 

4.3.

викладачі з загально – технічної підготовки (чол.)

-

 

4.4.

майстри виробничого навчання (чол.)

-

 

5.

Інформація про основні здобутки в 2010 – 2011 навчальному році, які надали можливість підвищити рівень підготовки робітничих кадрів ( додається ).

 

 

 

Read more

Інформація про стан виховної та профілактичної роботи серед учнів ліцею за 2 квартал 2011 року

У 2 кварталі 2011 року виховна діяльність в Красноградському професійному ліцеї була спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту» та державних програм.

Головна увага приділялась формуванню в учнів високих моральних якостей громадянина-патріота України з гуманістичним світоглядом і культурою, створенню умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, вихованню в учнів свідомого ставлення до свого життя, формуванню засад здорового способу життя, збереженню родинних традицій, вихованню національної свідомості та самосвідомості.

 

Read more

Завдання виховної роботи ліцею

 

  • формування громадянина - патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю;
  • виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не
  • порушує прав і свобод людини, з повагою ставиться до традицій, культури народів світу;
  • забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її зді­бностей, суспільних та власних інтересів;
  • формування покоління, яке здатне навчатися впродовж життя;
  • створення й розвиток цінностей громадянського суспільства;
  • формування в учнів національної свідомості, людської гідності;
  • виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження й зміцнення їхнього фізичного та психічного здоров'я;
  • розвиток у дітей та молоді творчих здібностей, підтримка обдарованих дітей і молоді.

 

 

Read more

Основні принципи здійснення виховної роботи

  • єдність національного і загальнолюдського виховання;
  • природовідповідність виховання
  • активність, самодіяльність і творча ініціатива;
  • демократизація виховання;
  • гуманізація виховання;
  • безперервність і наступність виховання;
  • єдність навчання й виховання;
  • диференціація та індивідуалізація виховного процесу;
  • гармонізація родинного й суспільного виховання;
  • особистісно орієнтований підхід у вихованні.

 

 

Read more

Основні напрямки виховання

 

Виконання основних завдань і реалізація головних принципів вихо­вання здійснюються за такими пріоритетними напрямками:

  • громадянське виховання;
  • правове виховання;
  • моральне виховання;
  • фізичне виховання;
  • художньо-естетична освіта й виховання особистості;
  • екологічне виховання;
  • трудове виховання;
  • статеве виховання і підготовка до сімейного життя;
  • формування наукового світогляду.

 

Read more

Основні групи методів виховання

 

  • методи формування свідомості (роз'яснення, бесіда, лекція, диспут, приклад);
  • методи формування суспільної поведінки (педагогічна вимога, громадська думка, доручення, створення виховуючих ситуацій);
  • методи стимулювання діяльності та поведінки (змагання, заохочення, покарання);
  • методи контролю та аналізу ефективності виховання.

Форми організації виховання поділяються на масові (читацька кон­ференція, тематичний вечір, літературна вікторина тощо), групові, або гур­ткові (політична інформація, година класного керівника, випуск стінної га­зети, робота з періодичною пресою, радіо- і телепередачі тощо), індивідуа­льні (позакласне читання, гра на музичних інструментах, малювання, коле­кціонування).

 

Read more

Календар новин

<< < червня 2011 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

bottom

© Красноградський професійний ліцей